ろう児童・生徒の言語習得における手話使用の意義 : 日本語助詞と英語前置詞の分析を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ロウ ジドウ ・ セイト ノ ゲンゴ シュウトク ニ オケル シュワ シヨウ ノ イギ : ニホンゴ ジョシ ト エイゴ ゼンチシ ノ ブンセキ オ トオシテ
- The Significance of the Use of Sign Language on Language Acquisition by Deaf Children : A Case Study Based on Some Japanese Particles and English Prepositions
Search this article
Journal
-
- グローバル人間学紀要 = The bulletin of global human studies / グローバル人間学専攻紀要編集委員会 編
-
グローバル人間学紀要 = The bulletin of global human studies / グローバル人間学専攻紀要編集委員会 編 (8), 29-54, 2015
吹田 : 大阪大学大学院人間科学研究科グローバル人間学専攻 = Research Center for Global Human Studies
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009407213020672
-
- NII Article ID
- 40020792159
-
- NII Book ID
- AA12465470
-
- ISSN
- 21852782
-
- NDL BIB ID
- 027247865
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles