「群馬県のブランド力」に関する一考察--旅行業的視座を加味して
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- グンマケン ノ ブランドリョク ニ カンスル イチ コウサツ リョコウギョウテキシザ オ カミ シテ
- A study of "the brand power of Gunma-prefecture": adding the point of view of travel agencies
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- 関東学園大学紀要 = The research bulletin of Kanto Gakuen University : liberal arts / 関東学園大学紀要liberal arts刊行委員会 編
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関東学園大学紀要 = The research bulletin of Kanto Gakuen University : liberal arts / 関東学園大学紀要liberal arts刊行委員会 編 19 47-65, 2011-03
太田 : 関東学園大学
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520009407269517056
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- NII Article ID
- 40018764378
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- NII Book ID
- AN10420768
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- ISSN
- 09194355
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- NDL BIB ID
- 11042010
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles