4輪の3分力最適配分による車両運動統合制御の限界性能向上
Bibliographic Information
- Other Title
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- 4リン ノ 3 ブンリョク サイテキ ハイブン ニ ヨル シャリョウ ウンドウ トウゴウ セイギョ ノ ゲンカイ セイノウ コウジョウ
- Improvement in critical performance of vehicle dynamics integrated control by optimal distribution of four wheel tire forces
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Journal
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- 自動車技術会論文集 = Transactions of the Society of Automotive Engineers of Japan / 自動車技術会 編
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自動車技術会論文集 = Transactions of the Society of Automotive Engineers of Japan / 自動車技術会 編 39 (2), 33-38, 2008-03
東京 : 自動車技術会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520009407296190464
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- NII Article ID
- 10021122942
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- NII Book ID
- AN00105913
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- ISSN
- 02878321
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- NDL BIB ID
- 9439801
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZN22(科学技術--運輸工学--自動車)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles