- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ケツダン ノ トキ コバヤシ ヒデオ シ アルビオン カイチョウ
- 決断のとき 人:小林 英夫 氏[アルビオン会長] 価格と権威は自ら作る
Search this article
Description
「265億円(1999年3月期)→470億円(2009年3月期)」ーー。成長が停滞する化粧品市場で、この10年で1.8倍も売上高を伸ばしたメーカーがある。アルビオンだ。資生堂、カネボウ化粧品に次ぎ国内シェア3位のコーセーの子会社だが、総合化粧品会社のコーセーとは違い、独自路線を貫いてきた。男性には馴染みは薄いが、女性消費者の人気は高い。
Journal
-
- 日経ビジネス = Nikkei business
-
日経ビジネス = Nikkei business (1514), 128-130, 2009-11-02
東京 : 日経BP
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009407579220096
-
- NII Article ID
- 40016789377
-
- NII Book ID
- AN00360444
-
- ISSN
- 00290491
-
- NDL BIB ID
- 10408502
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- Nikkei BP
- CiNii Articles