総合的な学習の時間の授業設計についての一考察--指導と評価の一体化をめざす評価指標の開発を中心として
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ソウゴウテキ ナ ガクシュウ ノ ジカン ノ ジュギョウ セッケイ ニ ツイテ ノ イチ コウサツ シドウ ト ヒョウカ ノ イッタイカ オ メザス ヒョウカ シヒョウ ノ カイハツ オ チュウシン ト シテ
- An instructional design of the integrated study at elementary school: developing an evaluation index aiming at unification of teaching and evaluation
Search this article
Journal
-
- 教師養成研究センター紀要 = Tamagawa University teacher education review
-
教師養成研究センター紀要 = Tamagawa University teacher education review (1), 61-72, 2009
町田 : 玉川大学学術研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009407631922944
-
- NII Article ID
- 40017447418
-
- NII Book ID
- AA12446534
-
- ISSN
- 18845304
-
- NDL BIB ID
- 10950370
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles