顧客視点のインバウンド観光マーケティング : モノからコトへ
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コキャク シテン ノ インバウンド カンコウ マーケティング : モノ カラ コト エ
- Inbound tourism marketing from customer's view point : Transition of marketing from product value to experience value
Search this article
Journal
-
- 南山経営研究 = Nanzan management review
-
南山経営研究 = Nanzan management review 31 (3), 133-160, 2017-03
名古屋 : 南山大学経営学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009407765917696
-
- NII Article ID
- 40021139354
-
- NII Book ID
- AN10032634
-
- ISSN
- 09126147
-
- NDL BIB ID
- 028062814
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD11(経済--経済学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles