マーケティング戦略における間接性の概念と間接的アプローチのタイプ
Bibliographic Information
- Other Title
-
- マーケティング センリャク ニ オケル カンセツセイ ノ ガイネン ト カンセツテキ アプローチ ノ タイプ
- The concept and types of indirect approaches in marketing strategy
Search this article
Journal
-
- 青山経営論集 = Aoyama journal of business / 青山学院大学経営学会 編
-
青山経営論集 = Aoyama journal of business / 青山学院大学経営学会 編 45 (-), 3-23, 2011-03
東京 : 青山学院大学経営学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009407959330560
-
- NII Article ID
- 110008658794
-
- NII Book ID
- AN00008870
-
- ISSN
- 05871654
-
- NDL BIB ID
- 11073135
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD23(経済--企業・経営)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles