中国市場における資生堂のマーケティング戦略 : ロレアルとの比較を通した現状と課題
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チュウゴク シジョウ ニ オケル シセイドウ ノ マーケティング センリャク : ロレアル ト ノ ヒカク オ トオシタ ゲンジョウ ト カダイ
- The current situation and challenges in Marketing Strategy of Shiseido in China : Comparative Research on Shiseido and L'Oreal
Search this article
Journal
-
- 経営学研究論集 = Studies in business administration / 明治大学大学院経営学研究科
-
経営学研究論集 = Studies in business administration / 明治大学大学院経営学研究科 (42), 1-21, 2014
東京 : 明治大学大学院
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408040491264
-
- NII Article ID
- 40020386037
-
- NII Book ID
- AN10475861
-
- ISSN
- 13409190
-
- NDL BIB ID
- 026226165
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD23(経済--企業・経営)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles