評判におけるステルス・マーケティングの影響に関するゲーム理論的分析
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヒョウバン ニ オケル ステルス ・ マーケティング ノ エイキョウ ニ カンスル ゲーム リロンテキ ブンセキ
- Game Theoretic Analysis on an Influence of Stealth Marketing on Reputation
Search this article
Journal
-
- 国民経済雑誌 = Journal of economics & business administration
-
国民経済雑誌 = Journal of economics & business administration 209 (3), 73-87, 2014-03
神戸 : 神戸大学経済経営学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408108466048
-
- NII Article ID
- 110009751660
-
- NII Book ID
- AN00090962
-
- ISSN
- 03873129
-
- NDL BIB ID
- 025396126
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD11(経済--経済学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN