顧客オンブズマンによる消費者との相互作用--スペイン電力会社の事例を通じたフェア・プロセス・モデル構築の可能性
書誌事項
- タイトル別名
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- コキャク オンブズマン ニ ヨル ショウヒシャ ト ノ ソウゴ サヨウ スペイン デンリョク ガイシャ ノ ジレイ オ ツウジタ フェア プロセス モデル コウチク ノ カノウセイ
- Interaction between company and customer through the Customer Ombudsman: a possibility of formulating the Fair Process Model using the case of Spanish electric power company
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収録刊行物
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- 研究年報経済学 = Annual report of the Graduate School of Economics and Management, Tohoku University
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研究年報経済学 = Annual report of the Graduate School of Economics and Management, Tohoku University 71 (1・2), 73-87, 2010-03
仙台 : 東北大学大学院経済学研究科
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1520009408130996608
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- NII論文ID
- 40017208322
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- NII書誌ID
- AN00076214
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- ISSN
- 03873056
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- NDL書誌ID
- 10763865
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- 本文言語コード
- ja
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- NDL 雑誌分類
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- ZD11(経済--経済学)
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- データソース種別
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- NDL
- CiNii Articles