[Updated on Apr. 18] Integration of CiNii Articles into CiNii Research

1990年代の有田焼産地における高度化事業 : 大有田焼振興協同組合の産地ブランド戦略

Bibliographic Information

Other Title
  • 1990ネンダイ ノ アリタヤキ サンチ ニ オケル コウドカ ジギョウ : ダイ アリタヤキ シンコウ キョウドウ クミアイ ノ サンチ ブランド センリャク
  • Advancement Businesses in Areas of Arita Porcelain Production during 1990s : Production brand strategy of the Greater Arita Porcelain Promotion Association

Search this article

Journal

Citations (0)*help

See more

References(0)*help

See more

Related Articles

See more

Related Data

See more

Related Books

See more

Related Dissertations

See more

Related Projects

See more

Related Products

See more

Details

  • CRID
    1520009408247523968
  • NII Article ID
    120005737960
  • NII Book ID
    AN10437975
  • ISSN
    04502825
  • NDL BIB ID
    025305270
  • Text Lang
    ja
  • NDL Source Classification
    • ZD11(経済--経済学)
  • Data Source
    • NDL
    • CiNii Articles
    • KAKEN

Report a problem

Back to top