小学校教育と就学前教育の接続を踏まえた保育者志望学生の自然体験の意義理解--幼児教育教員および保育士養成課程における教授ストラテジーの実践

書誌事項

タイトル別名
  • ショウガッコウ キョウイク ト シュウガク ゼン キョウイク ノ セツゾク オ フマエタ ホイクシャ シボウ ガクセイ ノ シゼン タイケン ノ イギ リカイ ヨウジ キョウイク キョウイン オヨビ ホイクシ ヨウセイ カテイ ニ オケル キョウジュ ストラテジー ノ ジッセン
  • Making sense of the significance of experiencing nature for candidates applying for the position of teachers in kindergarten or nursery school in terms of the articulation of primary school education and pre-school education: implementation of an instructional strategy for student teachers in teacher and child care preparation programs

この論文をさがす

収録刊行物

関連プロジェクト

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

問題の指摘

ページトップへ