小学校教育と就学前教育の接続を踏まえた保育者志望学生の自然体験の意義理解--幼児教育教員および保育士養成課程における教授ストラテジーの実践
書誌事項
- タイトル別名
-
- ショウガッコウ キョウイク ト シュウガク ゼン キョウイク ノ セツゾク オ フマエタ ホイクシャ シボウ ガクセイ ノ シゼン タイケン ノ イギ リカイ ヨウジ キョウイク キョウイン オヨビ ホイクシ ヨウセイ カテイ ニ オケル キョウジュ ストラテジー ノ ジッセン
- Making sense of the significance of experiencing nature for candidates applying for the position of teachers in kindergarten or nursery school in terms of the articulation of primary school education and pre-school education: implementation of an instructional strategy for student teachers in teacher and child care preparation programs
この論文をさがす
収録刊行物
-
- 紀要 = Bulletin of Koriyama Women's University / [郡山女子大学]
-
紀要 = Bulletin of Koriyama Women's University / [郡山女子大学] 46 193-202, 2010-03
郡山 : 郡山女子大学
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408303746560
-
- NII論文ID
- 40017249648
-
- NII書誌ID
- AN00086874
-
- ISSN
- 13415840
-
- NDL書誌ID
- 10791510
-
- 本文言語コード
- ja
-
- NDL 雑誌分類
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- データソース種別
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN