体験型コンテンツの消費形態--インタフェース・デザイン論から再考する
Bibliographic Information
- Other Title
-
- タイケンガタ コンテンツ ノ ショウヒ ケイタイ インタフェース デザインロン カラ サイコウ スル
- The pattern of experience-based contents: rethinking on survey of interface-design
- 特集 コンテンツビジネスの新たな視点
- トクシュウ コンテンツ ビジネス ノ アラタ ナ シテン
Search this article
Journal
-
- Fuji business review = フジ・ビジネス・レビュー / 東京富士大学総合研究所 編
-
Fuji business review = フジ・ビジネス・レビュー / 東京富士大学総合研究所 編 (3), 22-34, 2011-03
東京富士大学
- Tweet
Details
-
- CRID
- 1520009408530626560
-
- NII Article ID
- 40018846633
-
- NII Book ID
- AN10280942
-
- NDL BIB ID
- 11111249
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD23(経済--企業・経営)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles