フランス--2005年2月11日法とインクルーシブ教育の展開
Bibliographic Information
- Other Title
-
- フランス 2005ネン 2ガツ 11ニチホウ ト インクルーシブ キョウイク ノ テンカイ
- French Republic: development and status quo of inclusive education and the law of February 11, 2005 on the equality of rights and opportunities, participation and citizenship of disabled persons
- 特集 世界の障害児教育の動向を探る--サラマンカ声明以降のインクルーシブ教育の展開を中心として
- トクシュウ セカイ ノ ショウガイジ キョウイク ノ ドウコウ オ サグル サラマンカ セイメイ イコウ ノ インクルーシブ キョウイク ノ テンカイ オ チュウシン ト シテ
Search this article
Journal
-
- 発達障害研究 : 日本発達障害学会機関誌 / 日本発達障害学会 編
-
発達障害研究 : 日本発達障害学会機関誌 / 日本発達障害学会 編 32 (2), 135-145, 2010-05
東京 : 日本発達障害学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408754311680
-
- NII Article ID
- 10026549976
-
- NII Book ID
- AN00205281
-
- ISSN
- 03879682
-
- NDL BIB ID
- 10799934
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS31(科学技術--医学--精神神経科学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN