Giving shape to pedagogically downsided spoken English grammar through quantitative representation
Search this article
Journal
-
- 小樽商科大学人文研究 = Otaru University of Commerce, the review of liberal arts / 小樽商科大学グローカル戦略推進センター研究支援部門運営会議 編
-
小樽商科大学人文研究 = Otaru University of Commerce, the review of liberal arts / 小樽商科大学グローカル戦略推進センター研究支援部門運営会議 編 115 99-152, 2008-03
小樽 : 小樽商科大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408887313152
-
- NII Article ID
- 110006611741
-
- NII Book ID
- AN00133464
-
- ISSN
- 0482458X
-
- NDL BIB ID
- 9499222
-
- Text Lang
- en
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles