A review of the French language achievement of early total French immersion and late immersion students in Canada and the major testing instruments used to evaluate them
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カナダにおける初期フランス語トータル・イマージョン教育と末期イマージョン教育の成果と試験用評価機器の論評
Search this article
Journal
-
- 文化女子大学紀要. 人文・社会科学研究 = Journal of Bunka Women's University. The humanities & social sciences
-
文化女子大学紀要. 人文・社会科学研究 = Journal of Bunka Women's University. The humanities & social sciences 17 47-58, 2009-01
小平 : 文化女子大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408946252544
-
- NII Article ID
- 110007006832
-
- NII Book ID
- AN10416283
-
- ISSN
- 09197796
-
- NDL BIB ID
- 10354833
-
- Text Lang
- en
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles