- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヘンシュウチョウ インタビュー ウエムラ シゲル シ オンワード カシヤマ シャチョウ ニホン ノ メキキ デ セカイ エ
- 編集長インタビュー 人物:上村 茂 氏[オンワード樫山社長] 日本の目利きで世界へ
Search this article
Description
問 アパレルほど、ブランドの育成に各社がしのぎを削っている業界はありません。いきなり哲学的な質問で恐縮ですが、ブランドとは、どのようなものだと定義しておられますか。 答 気持ち、テンションを上げるものではないでしょうか。例えば、寿司屋さんでもブランドはあります。その店で食事をすることで自分の気持ちが高まり、後で話題も生まれます。
Journal
-
- 日経ビジネス = Nikkei business
-
日経ビジネス = Nikkei business (1308), 122-125, 2005-09-19
東京 : 日経BP
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408953967232
-
- NII Article ID
- 40006857941
-
- NII Book ID
- AN00360444
-
- ISSN
- 00290491
-
- NDL BIB ID
- 7429494
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- Nikkei BP
- CiNii Articles