コンテンツ産業の段階発展理論からみる一九七二~八三年の北米ビデオ・ゲーム産業--いわゆる「アタリ・ショック」をどう解釈するか
Bibliographic Information
- Other Title
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- コンテンツ サンギョウ ノ ダンカイ ハッテン リロン カラ ミル 1972 83ネン ノ ホクベイ ビデオ ゲーム サンギョウ イワユル アタリ ショック オ ドウ カイシャクスルカ
- A study of the video game industry in North America from 1972 to 1983: an explanation of North American video game crash by the stage theory of contents industries
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Journal
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- コンテンツ文化史研究 / コンテンツ文化史学会 編
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コンテンツ文化史研究 / コンテンツ文化史学会 編 (4), 24-42, 2010-10
山形 : コンテンツ文化史学会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520009409086135040
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- NII Article ID
- 40017405839
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- NII Book ID
- AA12403699
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- ISSN
- 1883874X
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- NDL BIB ID
- 10913332
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZK1(芸術)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles