クリティカル・ペダゴジーにおけるアート : 理論的意義と問題
Bibliographic Information
- Other Title
-
- クリティカル ・ ペダゴジー ニ オケル アート : リロンテキ イギ ト モンダイ
- Art in Ctitical Pedagogy : Its Theoretical Significance and Problem
Search this article
Journal
-
- 日本デューイ学会紀要 = Bulletin of John Dewey Society of Japan / 日本デューイ学会 編
-
日本デューイ学会紀要 = Bulletin of John Dewey Society of Japan / 日本デューイ学会 編 (56), 1-10, 2015-10
京都 : 日本デューイ学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009409116711040
-
- NII Article ID
- 40020594242
-
- NII Book ID
- AN00195326
-
- ISSN
- 05493080
-
- NDL BIB ID
- 026750843
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZH2(哲学・宗教--哲学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN