アメリカの双方向イマージョンプログラムに関する一研究--「資源としての言語」という言語観を手がかりにして
Bibliographic Information
- Other Title
-
- アメリカ ノ ソウホウコウ イマージョンプログラム ニ カンスル イチ ケンキュウ シゲン ト シテ ノ ゲンゴ ト イウ ゲンゴカン オ テガカリ ニ シテ
- A study on the two-way immersion program in the United States: from the aspect of "language as a resource"
Search this article
Journal
-
- アメリカ教育学会紀要 = Japanese journal of American educational studies
-
アメリカ教育学会紀要 = Japanese journal of American educational studies (20), 84-96, 2009-09
小金井 : アメリカ教育学会紀要編集委員会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009409327108096
-
- NII Article ID
- 40017435540
-
- NII Book ID
- AN10543699
-
- ISSN
- 13406043
-
- NDL BIB ID
- 10942951
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles