糖尿病にともなう特別ニードを支援するカリキュラムの策定に関する研究(6)認知・行動特性が低血糖対処に及ぼす影響について
Bibliographic Information
- Other Title
-
- トウニョウビョウ ニ トモナウ トクベツ ニード オ シエン スル カリキュラム ノ サクテイ ニ カンスル ケンキュウ 6 ニンチ コウドウ トクセイ ガ テイケットウ タイショ ニ オヨボス エイキョウ ニ ツイテ
- Special need education curriculum for patients with diabetes mellitus and their educators (part 6) Effects of recognition and behavior characteristics on coping with hypoglycemia
Search this article
Journal
-
- 佐賀大学教育実践研究 = The journal of studies on educational practices : a bulletin of the Integrated Center for Educational Research and Development, Faculty of Culture and Education, Saga-University / 佐賀大学文化教育学部附属教育実践総合センター 編
-
佐賀大学教育実践研究 = The journal of studies on educational practices : a bulletin of the Integrated Center for Educational Research and Development, Faculty of Culture and Education, Saga-University / 佐賀大学文化教育学部附属教育実践総合センター 編 (26), 11-18, 2009
佐賀 : 佐賀大学文化教育学部附属教育実践総合センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009409482750592
-
- NII Article ID
- 40017237539
-
- NII Book ID
- AA11896943
-
- ISSN
- 13475193
-
- NDL BIB ID
- 10776110
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles