基礎看護学実習における学生・教員・実習指導者の三者による評価面接の意義 : 学生の認識に焦点をあてて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キソ カンゴガク ジッシュウ ニ オケル ガクセイ ・ キョウイン ・ ジッシュウ シドウシャ ノ サンシャ ニ ヨル ヒョウカ メンセツ ノ イギ : ガクセイ ノ ニンシキ ニ ショウテン オ アテテ
- The Significance of Evaluation Interview in Fundamental Nursing Practice by the Three Parties who are Students, Teachers and Practice Leaders : Based on Recognition of Student
Search this article
Journal
-
- 日本医療科学大学研究紀要 = Bulletin of Nihon Institute of Medical Science / 日本医療科学大学研究紀要編集委員会 編
-
日本医療科学大学研究紀要 = Bulletin of Nihon Institute of Medical Science / 日本医療科学大学研究紀要編集委員会 編 (9), 37-52, 2016
毛呂山町 (埼玉県) : 日本医療科学大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009409875527424
-
- NII Article ID
- 40021126171
-
- NII Book ID
- AA12351711
-
- ISSN
- 18824854
-
- NDL BIB ID
- 028031944
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS45(科学技術--医学--放射線医学)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles