独立「活用」論の問題性とその克服--習得主義から向上主義への学力論の転換
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ドクリツ カツヨウ ロン ノ モンダイセイ ト ソノ コクフク シュウトク シュギ カラ コウジョウ シュギ エ ノ ガクリョクロン ノ テンカン
- Look at the issue of independent "active use" theory from the viewpoint of switch in the framework of scholastic achievement from acquisition to progression
- 特集 「活用」の学力を問う
- トクシュウ カツヨウ ノ ガクリョク オ トウ
Search this article
Journal
-
- 教育目標・評価学会紀要 = The Japanese journal of educational objectives and evaluation studies / 「紀要」編集委員会 編
-
教育目標・評価学会紀要 = The Japanese journal of educational objectives and evaluation studies / 「紀要」編集委員会 編 (19), 8-15, 2009
京都 : 教育目標・評価学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009409959725056
-
- NII Article ID
- 40018996386
-
- NII Book ID
- AN10464446
-
- ISSN
- 09182012
-
- NDL BIB ID
- 11242742
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles