学生は障害者とどのように出会い、その理解を深めたか : インクルーシブ教育時代の障害者理解と通常学校教員養成
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ガクセイ ワ ショウガイシャ ト ドノ ヨウ ニ デアイ 、 ソノ リカイ オ フカメタ カ : インクルーシブ キョウイク ジダイ ノ ショウガイシャ リカイ ト ツウジョウ ガッコウ キョウイン ヨウセイ
- A study on how students related to people with disabilities and deepened their understanding of their special needs : Understanding people with disabilities and the implications for teacher-training for regular classes in the age of inclusive education
Search this article
Journal
-
- 明治大学教職課程年報 = Annual of the Teacher-Training Course at Meiji University
-
明治大学教職課程年報 = Annual of the Teacher-Training Course at Meiji University (40), 51-60, 2017
東京 : 明治大学教職支援室
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009410093609728
-
- NII Article ID
- 40021524075
-
- NII Book ID
- AN10380357
-
- ISSN
- 13461591
-
- NDL BIB ID
- 028945637
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles