小学校通常学級における発達障害の特性を生かした授業改善に関する研究--特別支援教育コーディネーターの行う「校内研修会」からの検討
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショウガッコウ ツウジョウ ガッキュウ ニ オケル ハッタツ ショウガイ ノ トクセイ オ イカシタ ジュギョウ カイゼン ニ カンスル ケンキュウ トクベツ シエン キョウイク コーディネーター ノ オコナウ コウナイ ケンシュウカイ カラノ ケントウ
- Instructional improvement for children with developmental disabilities in regular classrooms of elementay school: "in-service training for teachers and consultation to teachers" by special support education coordinator
Search this article
Journal
-
- 特別支援教育コーディネーター研究 = The Japanese journal of special support education coordinator / 兵庫教育大学特別支援教育コーディネーター研究編集委員会 編
-
特別支援教育コーディネーター研究 = The Japanese journal of special support education coordinator / 兵庫教育大学特別支援教育コーディネーター研究編集委員会 編 (4), 1-11, 2008-08
[加東] : 兵庫教育大学教育・社会調査研究センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009410463467264
-
- NII Article ID
- 120002146036
-
- NII Book ID
- AA12301473
-
- ISSN
- 1881574X
-
- NDL BIB ID
- 9703894
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles