CMSによるコメント・感想の投稿に見る受講者の存在感の変容に関する分析
Bibliographic Information
- Other Title
-
- CMS ニ ヨル コメント カンソウ ノ トウコウ ニ ミル ジュコウシャ ノ ソンザイカン ノ ヘンヨウ ニ カンスル ブンセキ
- Analysis on changes and improvements of learners' social presences in the comments posted by classroom management systems
- 教科教育学と教育工学の交差点/一般
- キョウカ キョウイクガク ト キョウイク コウガク ノ コウサテン イッパン
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > デジタル化資料 > 雑誌
Journal
-
- 日本教育工学会研究報告集 = Research report of JSET Conferences
-
日本教育工学会研究報告集 = Research report of JSET Conferences 09 (3), 95-102, 2009-07-04
東京 : 日本教育工学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009410628161792
-
- NII Article ID
- 10029779751
-
- NII Book ID
- AN10420429
-
- NDL BIB ID
- 10382130
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles