子どもの社会参加を促進している学校カリキュラムとは何か : ICCS調査を応用した中学生への質問紙調査から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コドモ ノ シャカイ サンカ オ ソクシン シテ イル ガッコウ カリキュラム トワ ナニ カ : ICCS チョウサ オ オウヨウ シタ チュウガクセイ エ ノ シツモンシ チョウサ カラ
- Impacts of Implemented Curriculum on Civic Engagement : Clue as Questionnaire Survey Applying ICCS Framework for Junior High School Students
Search this article
Journal
-
- 社会科研究 = Journal of educational research on social studies / 全国社会科教育学会 編
-
社会科研究 = Journal of educational research on social studies / 全国社会科教育学会 編 (95), 49-60, 2021-11
全国社会科教育学会
- Tweet
Keywords
Details
-
- CRID
- 1520009562060218752
-
- NII Article ID
- 40022811479
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 031952468
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles