マーケティング研究領域におけるパラダイムの現状と課題 : より活発な理論発展へ向けて
Bibliographic Information
- Other Title
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- マーケティング ケンキュウ リョウイキ ニ オケル パラダイム ノ ゲンジョウ ト カダイ : ヨリ カッパツ ナ リロン ハッテン エ ムケテ
- Current Trends and Issues of Paradigms in the Field of Marketing Research : Toward More Active Theoretical Development
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- 一橋商学論叢 = Hitotsubashi review of commerce and management / 一橋商学会 編
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一橋商学論叢 = Hitotsubashi review of commerce and management / 一橋商学会 編 17 (2), 14-30, 2022-11
東京 : 白桃書房
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520012711613576960
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- NII Book ID
- AA12184766
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- ISSN
- 18811434
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- NDL BIB ID
- 032486658
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZD11(経済--経済学)
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- Data Source
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