保育者養成校における障害理解教育に関する研究(2)絵本視聴前後の障害に関する幼児の質問への対応の分析から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ホイクシャ ヨウセイコウ ニ オケル ショウガイ リカイ キョウイク ニ カンスル ケンキュウ(2)エホン シチョウ ゼンゴ ノ ショウガイ ニ カンスル ヨウジ ノ シツモン エ ノ タイオウ ノ ブンセキ カラ
- A Study of Education for Understanding Disabilities for Students of Early Childhood Education and Care(2)An Analysis of Children's Responses to Questions About Disabilities Before and After Viewing Picture Books
Search this article
Journal
-
- 名古屋柳城女子大学研究紀要 = Nagoya Ryujo Women's University annual report of studies
-
名古屋柳城女子大学研究紀要 = Nagoya Ryujo Women's University annual report of studies (3), 31-44, 2022
名古屋 : 名古屋柳城女子大学 = Nagoya Ryujo Women's University
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520016416929687936
-
- NII Book ID
- AB00006269
-
- ISSN
- 24362042
-
- NDL BIB ID
- 033114708
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL