Framework for Analyzing Digital Marketing : Digital Society,Digital Consumer,Digital Marketing
Bibliographic Information
- Other Title
-
- デジタル・マーケティングを考える枠組みーデジタル社会, デジタル・コンシューマー, デジタル・マーケティングー
- デジタル ・ マーケティング オ カンガエル ワクグミ : デジタル シャカイ,デジタル ・ コンシューマー,デジタル ・ マーケティング
Search this article
Description
application/pdf
Journal
-
- 商学論纂
-
商学論纂 65 (5-6), 63-86, 2024-03-15
中央大学商学研究会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050583314577846656
-
- NII Book ID
- AN00114153
-
- ISSN
- 02867702
-
- NDL BIB ID
- 033497119
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL