保育カリキュラムに即した個別の指導計画が特別な配慮を必要とする子どもの遊びに与えた効果
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ホイク カリキュラム ニ ソクシタ コベツ ノ シドウ ケイカク ガ トクベツ ナ ハイリョ オ ヒツヨウ ト スル コドモ ノ アソビ ニ アタエタ コウカ
- Effect of Individualized Teaching Plans Tailored to the Early Childhood Care Curriculum on Play of Children Who Require Special Consideration
Search this article
Journal
-
- 学校メンタルヘルス = Journal of school mental health
-
学校メンタルヘルス = Journal of school mental health 27 (1), 78-88, 2024
東京 : 日本学校メンタルヘルス学会事務局
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520019590266811520
-
- NII Book ID
- AA1140918X
-
- ISSN
- 13445944
-
- NDL BIB ID
- 033620043
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search