教育講演2 How to Integrate and Include Handicapped Children in an Ordinary School Situation
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キョウイク コウエン 2 How to Integrate and Include Handicapped Children in an Ordinary School Situation
- 日本特殊教育学会第39回大会特別・教育講演報告
- ニホン トクシュ キョウイク ガッカイ ダイ39カイ タイカイ トクベツ キョウイク コウエン ホウコク
Search this article
Journal
-
- 特殊教育学研究 = The Japanese journal of special education / 日本特殊教育学会『特殊教育学研究』編集部 編
-
特殊教育学研究 = The Japanese journal of special education / 日本特殊教育学会『特殊教育学研究』編集部 編 39 (5), 62-64, 2002-03
つくば : 日本特殊教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290882129912192
-
- NII Article ID
- 110006785601
-
- NII Book ID
- AN00172513
-
- ISSN
- 03873374
-
- NDL BIB ID
- 6139602
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles