「登場人物の心情理解」と「考え、議論する道徳」 : 教師たちは定番教材「手品師」をどのように扱うのか
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「 トウジョウ ジンブツ ノ シンジョウ リカイ 」 ト 「 カンガエ 、 ギロン スル ドウトク 」 : キョウシ タチ ワ テイバン キョウザイ 「 テジナシ 」 オ ドノ ヨウ ニ アツカウ ノ カ
- A Consideration of Teacher's Challenges in Subjective and Intersubjective Approaches : The Case of 'Tejinashi' in Recent Moral Education in Japan
Search this article
Journal
-
- 東京都市大学共通教育部紀要 = Journal of liberal arts and sciences at Tokyo City University
-
東京都市大学共通教育部紀要 = Journal of liberal arts and sciences at Tokyo City University 12 5-26, 2019
東京 : 東京都市大学共通教育部