Styles of Explanation and Evaluations of Aptitude in History Education : A Comparison of History Lessons in Japanese and American Elementary Schools
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 歴史教育における説明スタイルと能力評価--日米小学校の授業比較
- レキシ キョウイク ニ オケル セツメイ スタイル ト ノウリョク ヒョウカ ニチベイ ショウガッコウ ノ ジュギョウ ヒカク
- 歴史教育における説明スタイルと能力評価--日米小学校の授業比較
Search this article
Description
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- 教育社会学研究 = The journal of educational sociology / 日本教育社会学会 編
-
教育社会学研究 = The journal of educational sociology / 日本教育社会学会 編 73 43-63, 2003
東京 : 東洋館出版社
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883201293312
-
- NII Article ID
- 110001889039
-
- NII Book ID
- AN0005780X
-
- ISSN
- 03873145
-
- NDL BIB ID
- 6765793
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles