小学生向け古文書読解プログラム開発の意義と効果
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショウガクセイ ムケ コモンジョ ドッカイ プログラム カイハツ ノ イギ ト コウカ
- Study on the teaching materials development of the ancient-documents reading and understanding intended for a primary schoolchild
Search this article
Journal
-
- 日本ミュージアム・マネージメント学会研究紀要 = Bulletin of Japan Museum Management Academy
-
日本ミュージアム・マネージメント学会研究紀要 = Bulletin of Japan Museum Management Academy (17), 29-36, 2013-03
東京 : 日本ミュージアム・マネージメント学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883240659840
-
- NII Article ID
- 40019956958
-
- NII Book ID
- AA11661826
-
- ISSN
- 13434659
-
- NDL BIB ID
- 025172667
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZU19(書誌・図書館・一般年鑑--学術一般・博物館)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles