社会システムとしてのマーケティング : ソーシャル・ビジネスの考察から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シャカイ システム ト シテ ノ マーケティング : ソーシャル ・ ビジネス ノ コウサツ カラ
- Marketing as a Social System : Observations on Social Business Concept
Search this article
Journal
-
- 消費経済研究 = Economy of consumption research / 日本消費経済学会事務局 編
-
消費経済研究 = Economy of consumption research / 日本消費経済学会事務局 編 (7), 25-36, 2018
東京 : 日本消費経済学会事務局
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883279073408
-
- NII Article ID
- 40021915048
-
- NII Book ID
- AA12652285
-
- ISSN
- 21889171
-
- NDL BIB ID
- 029726419
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles