- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
企業・商品ブランドのイメージ合致がロイヤルティに与える影響
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キギョウ ・ ショウヒン ブランド ノ イメージ ガッチ ガ ロイヤルティ ニ アタエル エイキョウ
- Impact of Image Matching between Corporate and Product Brands on Loyalty
Search this article
Journal
-
- 日本経営システム学会誌 = Journal of Japan Association for Management Systems
-
日本経営システム学会誌 = Journal of Japan Association for Management Systems 36 (2), 151-158, 2019-11
東京 : 日本経営システム学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883331174016
-
- NII Article ID
- 40022075525
-
- NII Book ID
- AA11461736
-
- ISSN
- 09188282
-
- NDL BIB ID
- 030094065
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles