市場参入のタイミングと消費者の認知--先発優位と後発優位のメカニズム
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シジョウ サンニュウ ノ タイミング ト ショウヒシャ ノ ニンチ センパツ ユウイ ト コウハツ ユウイ ノ メカニズム
- Market entry timing and the cognitive structure of consumer: focusing on the mechanism of first mover and late mover advantage
Search this article
Journal
-
- 函大商学論究 / 『函大商学論究』編集委員会 編
-
函大商学論究 / 『函大商学論究』編集委員会 編 41 (1), 29-44, 2008-09
函館 : 函館大学商学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883689603200
-
- NII Article ID
- 40016398196
-
- NII Book ID
- AN00047781
-
- ISSN
- 02866145
-
- NDL BIB ID
- 9759530
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles