ツーリズム・マーケティングにおける差異化政策の複合構造
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ツーリズム ・ マーケティング ニ オケル サイカ セイサク ノ フクゴウ コウゾウ
- The Complex Structure of the Differentiation Policy in Tourism Marketing
Search this article
Journal
-
- 東京情報大学研究論集 = Journal of Tokyo University of Information Sciences / 東京情報大学学術雑誌編纂委員会 編
-
東京情報大学研究論集 = Journal of Tokyo University of Information Sciences / 東京情報大学学術雑誌編纂委員会 編 16 (1), 71-86, 2012-09
千葉 : 東京情報大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883917404032
-
- NII Article ID
- 40019454534
- 120005455734
-
- NII Book ID
- AA11155514
-
- ISSN
- 13432001
-
- NDL BIB ID
- 024023349
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles