大学の人権教育における参加型学習の試み--その意義と課題
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ダイガク ノ ジンケン キョウイク ニ オケル サンカガタ ガクシュウ ノ ココロミ ソノ イギ ト カダイ
- The new attempt of human rights education by participatory learning at A university: the significance and problem
Search this article
Journal
-
- 佐賀大学教育実践研究 = The journal of studies on educational practices : a bulletin of the Integrated Center for Educational Research and Development, Faculty of Culture and Education, Saga-University / 佐賀大学文化教育学部附属教育実践総合センター 編
-
佐賀大学教育実践研究 = The journal of studies on educational practices : a bulletin of the Integrated Center for Educational Research and Development, Faculty of Culture and Education, Saga-University / 佐賀大学文化教育学部附属教育実践総合センター 編 (24), 35-49, 2007
佐賀 : 佐賀大学文化教育学部附属教育実践総合センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883985722880
-
- NII Article ID
- 110006624983
-
- NII Book ID
- AA11896943
-
- ISSN
- 13475193
-
- NDL BIB ID
- 9515033
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles