新しい学説はどのように古典文法教育に貢献するのか : ~ム・~ムズの違和感を言語類型の変化とテンス・アスペクト・モダリティ体系の変遷から説明する

Bibliographic Information

Other Title
  • アタラシイ ガクセツ ワ ドノ ヨウ ニ コテン ブンポウ キョウイク ニ コウケン スル ノ カ : ~ム ・~ムズ ノ イワカン オ ゲンゴ ルイケイ ノ ヘンカ ト テンス ・ アスペクト ・ モダリティ タイケイ ノ ヘンセン カラ セツメイ スル
  • How New Linguistic Theories Contribute to Teaching Old Japanese Grammar in High Schools : An Examination through a Case Study of the Old Auxiliary Verbs -mu/-muzu
  • 特集 日本語文法研究と教育との接点
  • トクシュウ ニホンゴ ブンポウ ケンキュウ ト キョウイク ト ノ セッテン

Search this article

Journal

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top