保育における子ども理解と評価の関係についての考察
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ホイク ニ オケル コドモ リカイ ト ヒョウカ ノ カンケイ ニ ツイテ ノ コウサツ
- The Study of the Relationship between Children's Understanding and Children's Assessments in Childcare and Education
- 特集 子ども・若者理解と臨床教育学の問題意識
- トクシュウ コドモ ・ ワカモノ リカイ ト リンショウ キョウイクガク ノ モンダイ イシキ
Search this article
Journal
-
- 臨床教育学研究 = Studies in clinical research on human development and education / 日本臨床教育学会 編
-
臨床教育学研究 = Studies in clinical research on human development and education / 日本臨床教育学会 編 5 41-59, 2017-03
東京 : 群青社
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290884387233408
-
- NII Article ID
- 40021173355
-
- NII Book ID
- AA12538290
-
- ISSN
- 21864209
-
- NDL BIB ID
- 028132975
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles