「国際理解教育」から「持続可能な開発のための教育」へ : 学習指導要領にみる変遷と展開
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「 コクサイ リカイ キョウイク 」 カラ 「 ジゾク カノウ ナ カイハツ ノ タメ ノ キョウイク 」 エ : ガクシュウ シドウ ヨウリョウ ニ ミル ヘンセン ト テンカイ
- From "Education for International Understanding" to "Education for Sustainable Development" : Transition and change in the Course of Study of Japanese Compulsory Education
Search this article
Journal
-
- ガバナンス研究 = Journal of governance studies
-
ガバナンス研究 = Journal of governance studies (10), 197-216, 2014
東京 : 明治大学大学院ガバナンス研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290884696733568
-
- NII Article ID
- 40020185601
-
- NII Book ID
- AA12018472
-
- ISSN
- 18819524
-
- NDL BIB ID
- 025759968
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZA2(政治・法律・行政--政治学)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles