インターネット広告と消費者の購買行動--AISCEASモデルの購買プロセスの検討
Bibliographic Information
- Other Title
-
- インターネット コウコク ト ショウヒシャ ノ コウバイ コウドウ AISCEAS モデル ノ コウバイ プロセス ノ ケントウ
- Internet advertising and consumer's buying behavior: a study on buying process of AISCEAS model
Search this article
Journal
-
- 生産管理 : 日本生産管理学会論文誌 = Production management : journal of Japan Society for Production Management
-
生産管理 : 日本生産管理学会論文誌 = Production management : journal of Japan Society for Production Management 16 (2), 217-222, 2010-03
東京 : 日本生産管理学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290884856665216
-
- NII Article ID
- 40017132711
-
- NII Book ID
- AA12484908
-
- ISSN
- 1341528X
-
- NDL BIB ID
- 10706569
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles