保健行動の意識化を意図した体験的学習方法の授業評価 : プリシード・プロシードモデルを用いた検討
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ホケン コウドウ ノ イシキカ オ イト シタ タイケンテキ ガクシュウ ホウホウ ノ ジュギョウ ヒョウカ : プリシード ・ プロシードモデル オ モチイタ ケントウ
- Course Evaluation of an Experiential Learning Method for Students' Awareness of Health Behavior : An Examination Using the PRECEDE-PROCEED Model
Search this article
Journal
-
- 福岡女学院看護大学紀要 = Bulletin of Fukuoka Jogakuin Nursing College / 福岡女学院看護大学紀要委員会 編
-
福岡女学院看護大学紀要 = Bulletin of Fukuoka Jogakuin Nursing College / 福岡女学院看護大学紀要委員会 編 1 87-96, 2010
古賀 : 福岡女学院看護大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290884858640640
-
- NII Article ID
- 40019568725
-
- NII Book ID
- AA12518522
-
- ISSN
- 21858071
-
- NDL BIB ID
- 024243609
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS47(科学技術--医学--治療医学・看護学・漢方医学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles