バングラデシュにおける教師主導・知識獲得志向の就学前教育の支持理由 : 教師と母親の価値観に着目して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- バングラデシュ ニ オケル キョウシ シュドウ ・ チシキ カクトク シコウ ノ シュウガク ゼン キョウイク ノ シジ リユウ : キョウシ ト ハハオヤ ノ カチカン ニ チャクモク シテ
- Reasons for Supporting Teacher-Directed and Academic-Oriented Pre-Primary Education in Bangladesh : Focusing on Values of Teachers and Mothers
Search this article
Journal
-
- 国際幼児教育研究 = The journal of the International Association of Early Childhood Education
-
国際幼児教育研究 = The journal of the International Association of Early Childhood Education (24), 1-16, 2017
[宇都宮] : 国際幼児教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290885025305728
-
- NII Article ID
- 40021268818
-
- NII Book ID
- AN10466157
-
- ISSN
- 18802354
-
- NDL BIB ID
- 028391085
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN