聴覚障害幼児における指文字の読み習得と音韻意識の発達 : 指文字と平仮名との比較
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チョウカク ショウガイ ヨウジ ニ オケル ユビ モジ ノ ヨミ シュウトク ト オンイン イシキ ノ ハッタツ : ユビ モジ ト ヒラガナ ト ノ ヒカク
- Relationship between Acquisition of Japanese Manual Alphabet Reading and Phonological Awareness in Preschool Children Who are Deaf or Hard of Hearing : Comparison with Hiragana
Search this article
Journal
-
- 発達心理学研究 = The Japanese journal of developmental psychology / 日本発達心理学会発達心理学研究編集委員会 編
-
発達心理学研究 = The Japanese journal of developmental psychology / 日本発達心理学会発達心理学研究編集委員会 編 32 (3), 148-159, 2021-09
東京 : 日本発達心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290885241615872
-
- NII Article ID
- 40022714978
-
- NII Book ID
- AN10229548
-
- ISSN
- 09159029
-
- NDL BIB ID
- 031750373
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN