感情を媒介とした消費者行動モデルを用いた宣伝音声と購買意欲の関係性の分析
Bibliographic Information
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- カンジョウ オ バイカイ ト シタ ショウヒシャ コウドウ モデル オ モチイタ センデン オンセイ ト コウバイ イヨク ノ カンケイセイ ノ ブンセキ
- An analysis of the relationship between customer's willingness to buy and advertising speech using consumer behavior model via perceived emotions
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Journal
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- 聴覚研究会資料 = Proceedings of the auditory research meeting
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聴覚研究会資料 = Proceedings of the auditory research meeting 51 (7), 357-362, 2021-11
東京 : 日本音響学会
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Keywords
Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520290885430787456
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- NII Article ID
- 40022745571
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- NII Book ID
- AN00227138
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- ISSN
- 13461109
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- NDL BIB ID
- 031822530
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZM17(科学技術--科学技術一般--力学・応用力学)
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- Data Source
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