シンガポールの芸術政策におけるブランド戦略--パフォーミング・アーツを中心として
Bibliographic Information
- Other Title
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- シンガポール ノ ゲイジュツ セイサク ニ オケル ブランド センリャク パフォーミング アーツ オ チュウシン ト シテ
- The branding strategy of the art policy in Singapore: particularly around performing arts
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Journal
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- 文化政策研究 = Cultural policy research : journal of the Japan Association for Cultural Policy Research / 日本文化政策学会 編
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文化政策研究 = Cultural policy research : journal of the Japan Association for Cultural Policy Research / 日本文化政策学会 編 (4), 43-60, 2010
東京 : 日本文化政策学会 ; 2008-
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520291855181304576
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- NII Article ID
- 40018745637
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- NII Book ID
- AA12361351
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- ISSN
- 18831168
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- NDL BIB ID
- 11025929
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles