中国におけるネット小売市場の拡大とビジネスモデル進化に関する事例研究 : 品揃え・チャネル・国境の壁を超える展開の検討
Bibliographic Information
- Other Title
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- チュウゴク ニ オケル ネット コウリ シジョウ ノ カクダイ ト ビジネスモデル シンカ ニ カンスル ジレイ ケンキュウ : シナゾロエ ・ チャネル ・ コッキョウ ノ カベ オ コエル テンカイ ノ ケントウ
- The Expansion of B2C E-Commerce Market and the Case Study of the Evolution of New Retail Business Models : Considering What the Meaning of Breaking through the Walls of Merchandising, Distribution Channels, and Borders of Countries
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- Direct marketing review : Journal of the Academic Society of Direct Marketing / 日本ダイレクトマーケティング学会学会誌編集委員会 編
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Direct marketing review : Journal of the Academic Society of Direct Marketing / 日本ダイレクトマーケティング学会学会誌編集委員会 編 15 33-56, 2016-03
東京 : 日本ダイレクトマーケティング学会学会誌編集委員会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520291855800292352
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- NII Article ID
- 40020809500
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- NII Book ID
- AA11650262
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- ISSN
- 13479490
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- NDL BIB ID
- 027265590
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles